Helena

Våga lev din dröm

hejsan

Publicerad 2013-06-09 22:43:00 i Vardagsbabbel,

Heejsan. Sitter i min säng och funderar på hur jag ska avrunda denna dag.
 
Igår var jag och toppe ute och åt, blekholmsterassen, riktigt trevligt vid vattnet mot kungsholmen och passar fint för studentplånboken! FInklädda var vi och det var en highlight of the weekend så att säga! 2.5 idag, wopwop. Skål för det.
 
 
Malin i rålandshovsparken i torsdags
 
Idag då, har hängt med fina Maja och fixat inför student. Vet att jag sagt det förr, men oj, så jag gillar studentmotagningar. Så trevligt, ser fram emot tisdag när Fredde springer ut! På eftermiddagen fräffade jag Evelina och Elvira och bara pratade, och såklart med dessa flickor åt ost och kex! HAha, verkligen våran grej. Nu har vi fixat med tvätt, blir alltid trött som på ett trollslag när vi alla ska börja hjälpas åt med något sånt, och konstigt nog verkar det slå alla i familjen samtidigt! Haha. Jaja. Imorgon ska jag planera klart hela dansen är tanken, så jag kan ägna resten av veckan åt nice häng! Har möte imorgon också, 17.00 och innan ska jag träffa Elina och Emelie i stan en sväng. Nejp nu ska kvällen avrundas, vi får se hur. Kvällsprommenad i den fortfarande ljusa kvällen känns lockande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela