Helena

Våga lev din dröm

lördagskväll

Publicerad 2013-06-01 20:48:59 i Vardagsbabbel,

Sitter och känner mig sådär perfekt lagom mätt efter pizza! Har dansat hela dagen på inspirationskurs (så ja, jag var värd pizza), afro, modernt och barndanspedagogik. Sjukt kul och givande. Är så tacksam att jag fick möjlighet att gå kursen!
Inatt är sista natten med gängetockså. Hade en så fin dag igår på skolavslutningen. Kommer se tillbaka på tiden på lidingö med ett leende på läpparna. Något jag också ler över är torsdagskvällens bilder. Var på Oscarsgala (skiva) och dansade natten långelilong. Så kul. Nu ska jag packa det sista inför flytt imorgon och planera min sista (ser ut så just nu iaf) thailandpresentation som jag ska ha i barnens gudstjänst! För att hinna spendera sista kvällen med mina fina klassisar! Ha de fint alla. 
wowowoo, klart de gamla rävarna ska förevigas på bild. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela