Helena

Våga lev din dröm

nationaldagsfirande

Publicerad 2013-06-06 22:03:00 i Vardagsbabbel,

Tog trots allt några bilder under den 6e juni. Det var en riktig pangdag. Efter en sen onsdagkväll med studentfir och barhäng så vaknar jag och ida (hemkommen!!!!) upp till en solig nationaldag som vi firar med en massa friends i rålis. Mycket bra dag. Avslutades med ännu en studentfir hos Mellins i spånga. Gillar verkligen studentmotagningar. Alla är så glada, lyckliga och sommriga, vädret är fint och maten underbar och gratis!! (;

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-06-08 22:26:41

Shiiiiiit vilka härliga bilder!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela