Helena

Våga lev din dröm

restaurang

Publicerad 2013-06-05 07:24:00 i Mat,

Inför helgen funderar jag och toppe på att gå ut och äta. Tjoho! Har sagt att vi ska göra det jätte länge och till helgen är vi båda lediga och har sommarlov dessutom! Har tittat på Mr French, ett nytt ställe vid skeppsbron, gamla stan som ser fint ut. Herrmans är ett annat alternativ som ligger på södermalm, ett veggie ställe! Har ni något tips på nått bra ställe ni varit på? Helst med möjligheten att sitta ute och inte för hetsigt! 

  
Till vänster har vi bilder från Hermans vegetariska restaurang och trädgårdscafé och till höger Mr french. Vad det än blir ska det bli mysigt i alla fall. Inte ofta man lyxar till det så. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-06-05 08:13:43

Det är länge sen men när jag var på Herrmans så var det väldigt bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela