Helena

Våga lev din dröm

utflytt

Publicerad 2013-06-02 21:16:22 i Vardagsbabbel,

Idag har jag lämnat Lidingö. Städat ur, packat ihop allt, sagt hejdå och lämnat in nyckeln. Har också pratat om Thailand, sista inplanerade gången just nu, på Barnens Gudstjänst. Något som var grymt kul och energigivande var utomhusfriskis i edsbergsparken. Det är så gött att det är gratis, alla söndagar och onsdagar 18.30. Nu ska jag verkligen komma igång med träning ordentligt, kommer ha all tid i världen också, för nu är det SOMMARLOV! Blir mycket studenter nu i juni vilket är mysigt, och sen är det spelasjung som jag inte kan rå för att se fram emot jättemycket! Bästa lägret någonsin ju! Nu är jag hemma hos broströms, har precis ätit torskpaj, miiicket gott, är så underbart väder också, så vi åt utomhus i kvällsvärmen. Hörrni, det är juni, njut at livet! 
Bild på finafina klassen. Gllar oss så mycket. Så mycket inspiration under det här året, så mycket tankar och funderingar. Dessa människor har fått mig att se så mycket på nya sätt. Tacksam är vad jag kommer att vara livet ut för detta år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela