Helena

Våga lev din dröm

Chiang Mai

Publicerad 2013-03-02 10:53:15 i Vardagsbabbel,

Nu befinner jag mig i ett svettigt Chiang Mai. Har varit på resande fot sedan 7 imorse och landar nu i hemmet här (16.46). Har dock fixats mycket och det känns alltid bra i magen. Handlat in nödvändigheter på marknaden och supermarket. Ikväll blir det slapp, upppackning och skriva på uppgifter till skolan. Projektrapport och en uppgift om demokrati. Ska vara klart någon dag efter min semestervecka och för att inte ha det överhängandes är det bättre att få det gjort nu. För jag ska vara precis sådär vuxen och inte svara i telen och inte kolla mailen, kanske till och med fixa tillbaka studs, jag-är-på-semester-med-världens-bästa-och-vill-inte-missa-en-sekund.
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela