Helena

Våga lev din dröm

English Camp MaeSariang 2013

Publicerad 2013-03-19 02:00:00 i Vardagsbabbel,

Mm, lyckad känsla i magen. Riktigt härliga ungdommar, taggade på att lära sig, go stämning. Roligt med alla lekar och aktiviteter. Chokladbollsbak, lek i floden, de två sniiigga ledarna med sina runda brillor, lite lektion ute i luften kommer här bilder på.
  
  
En riktig highlight för mig var under våra andakter vi hade. Tända ljus är inte något som Karener gör (tror det förknippas lite med buddhism för dem) men det kändes i hela rummet att det uppskattades. Vi skrev ner böner på lappar och brände vilket jag inte heller vet om de gjort förut, men vilket också kändes betydelsefullt. Kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela