Helena

Våga lev din dröm

färdigpackad

Publicerad 2013-03-01 16:45:00 i Vardagsbabbel,

Är nu färdigpackad, känns sorgligt att lämna byn och människorna här. MeYo har börjat samla pengar för att komma och hälsa på och ikväll har han varit ledsen och försökt övertyga mig om att stanna! Lillplutten, kommer sakna honom.. Vet ju dock att jag kommer tillbaka hit, dels nu och dels igen senare. Den här platsen har hamnat i mitt hjärta och då försvinner den aldrig. Vi åt lite svenskinspirirat hejdå snacks som tröst, banan som vi doppade i smält marabouschweizernöt  och surisar (blåa och rosa flaskor ni vet) från svea rike. Riktigt gott kan jag lova.
 
Samtidigt är så himla pirrig och glad i hela kroppen för att på måndag får jag träffa den jag saknat mest under hela vistelsen här!! Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att åka till Chiang Mai. Får lifta med James och hans vänner, snällt. Sen blir det massa att fixa saker när jag kommer till storstan men mer om det sen. Ta hand om er. Gonatt.
Linneas bild. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela