Helena

Våga lev din dröm

förklarar sig

Publicerad 2013-03-20 04:11:46 i Trend,

Känner att jag måste utrycka mer specifikt varför jag ville starta en ny kategori här på bloggen. Som inte är en stor deal egentligen men vill ändå, tycker att det är intressant. Nu när jag levt i snart fem månader utan att bry mig alls om vad jag har på mig, jag har sminkat mig två gånger totalt (julafton och en kväll när toppe var här) vilket har varit helt sjukt skönt. Dock känner jag att jag saknar att klä upp mig ibland, få matcha kläder, få använda transparent, visa axlar och ha byxor som är kortare än till knäna. Få klä mig i vad jag känner för.
Fick en ELLE när toppe var här och längtar till att få förnya hela min garderob där hemma. Få leta kläder som säger yes, unikt och ekologiskt från olika seconhands och coola affärer. Och ja. Känner att det intresset vill jag ju kunna skriva om. 
Tycker det är intressant hur många olika sidor man har egentligen. Hur endel lyfts fram starkare när de tryckts undan för länge. Kul att se vem jag är egentligen när jag kommer hem (haha).
Igår på min shoppardag köpte jag lite billigt som jag kan sa i sommarsverige. Bland annat något som liknar den där shortan. Transparent, neongul. Nu ska jag skriva klart mitt hejdåtal. Har precis förklarat för Tijor vad en gurka är. Hon ska köpa gurkor och bannaner innan hon kommer hit och så blir det matlagning för hela slanten! Ska se om jag hinner simma lite innan hon kommer också. Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela