Helena

Våga lev din dröm

gårdagen

Publicerad 2013-03-23 02:41:27 i Vardagsbabbel,

Gårdagen flöt på finfint. Sov som en stock och vaknade av att Meyo kom in och vi låg och morgonpratade. Mysigt! Vi hade Songkran (vattenkrig) två lag två stora byttor med vatten, vattenballonger och småbaljor att skvätta med. Perfekt timing vid lunchtid när man annars dör av värmeslaget! Under eftermiddagen skrev jag klart min projektrapport på det stora projektet och tog en riktig långpromenad. Vi bakade svenska chokladbollar till allas glädje och jag fick spela Thaimonopol på kvällen! Riktigt bra dag alltså. 
 
Det är så skönt att få vara här och vara ledig. Är som en sommarlovskänsla (men neej, va konstigt, det är ju sommarlov för alla!!) men för mig också, ingen skola inget hostel bara fokus på att vara med familjen och ha det bra. Ingen klocka överhuvudtaget! Så underbart. 
 
Nu ska jag ut i morgonkylan så får vi se vad som händer. Glad lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela