Helena

Våga lev din dröm

glad i hela kroppen

Publicerad 2013-03-12 10:55:53 i Vardagsbabbel,

Tillbaka efter en helt underbar vecka med favoritpojken. Känner mig glad, brun, trött, tacksam och fylld av ny energi. Längtar på ett bra sätt till Sverige och våren som jag snart kommer komma hem till, så ska verkligen njuta av mina dryga tre veckor som är kvar. Vart tog tiden vägen? Veckan som gick och de fem månaderna här? Knas. Kommer berätta mer i form av bilder och små minnen. Ni får denna, finaste bilden, sålänge och orden att det var bland den bästa veckan i mitt liv. 
 

Kommentarer

Postat av: Elisabet

Publicerad 2013-03-12 11:46:55

Det ska verkligen bi jättekul att få träffa dig igen. Önskar dig en riktigt fin och go avslutning på tiden i Thailand.
Kram!

Svar: Tack så mycket! Ska njuta av de tre veckorna och ser verkligen fram emot att få träffa alla sen!
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela