Helena

Våga lev din dröm

kvällsmellis

Publicerad 2013-03-19 14:23:23 i Mat,


Detta innehåller min mysarsmoothie. Vart megagod! Ett grönt äpple, två mini-bananer (typ en vanlig sverigebanan) och ungefär en näve hackad vattenmelon. Hade i en miniyoughurt med passionsfruktsmak och toppade det hela med lite knäckebröd som redan var krossat sedan transporter! Att rekomenderas. Jag är en sån som gillar när bananerna är lite gröna och absolut inte mjöliga. De två sista i klasen var rätt bruna = helt perfekta att göra smoothie (eller banan och chokladkaka) på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela