Helena

Våga lev din dröm

skrivaskriva

Publicerad 2013-03-02 14:15:00 i Vardagsbabbel,

Hm, skrivinspirationen finns inte riktigt där. Då är det svårt att klämma fram filosofiska tankar om demokrati. Här kommer en bild på planerandet av projektet. Det som jag nu också ska knyta ihop i avancerade engelska termer.
 
Åh, är så trött, jag vill sova tills det blir måndag! Haha, nejdå, det är imorgon först. Jag ska träffa mina svenska friends Amanda och Victoria, britten Tim och kanske australienske James så det blir ju kul. Tänk va mycket goa hotell jag kommer ha världen över sen. Kul & Praktiskt. Karenkyrkan ska jag också till imorgon och då lär jag träffa en hel hop med människor som jag inte hängt med på länge så det blir ju också kul.
 
Såg en bra reklam idag, förstod inte vad det var reklam för för resten stod på Thai, men det jag förstod var; GIVE 100% LIVE 100% tycker att det stämmer ganska fint. Ska man leva fullt ut måste man satsa också. Nej nu måste jag ta och skriva lite, ska nämligen höras med min fina vän som befinner sig 12timmars tidsskillnad bort nämligen Malin i Ecuador! Ha de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela