Helena

Våga lev din dröm

Torsdag

Publicerad 2013-03-14 15:35:09 i Vardagsbabbel,

Har haft intensiva tider med Tijor. Varit med henne från 11 igår till 18 idag. Mysigt och kul. Vi har rest runt hela Chiang Mai på hennes moppe och fixat och pysslat. Nu kan vi dock stolt konstatera att engelskalägret är färdigplanerat (tur det, börjar imorgon). Kommer innehålla massor av lekar, vi ska se Narnia (jag och tijor tittade idag och skrev en massa frågor), sånglektioner och worship på engelska, svensk bakning, quizrunda och en stor show där de bl.a. ska framföra draman. Ringer någon klocka om jag säger, the invincible bench, the stupid pirate, mother I'm in pain, the CocaCola store? Haha. Kul att skriva om våra spelasjung klassiker till engelska!
 
När hon åkte så han jag med lite simning i bassängen och sen har jag suttit här och latat. Nu ska jag sova tidigt för pakningen tänker jag göra imorgon. Ha de fint alla. 

Kommentarer

Postat av: Elisabet

Publicerad 2013-03-14 21:33:47

Har du några bra Thai-lekar du kan översätta till svenska och spela sjung också?

Svar: inte direkt egentligen, men idéer om annorlunda tänk finns det gott om!
Helena

Postat av: Elisabet

Publicerad 2013-03-15 09:35:11

Lyssnar gärna!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela