Helena

Våga lev din dröm

flätan

Publicerad 2013-05-03 07:32:00 i Trend,

Igår efter träningen hade jag en riktig lyxarstund med mig själv. Finns nämligen bastu på friskis och den utnyttjade jag igår. Så, så skönt. Satt med balsam i håret ett tag och det blir verkligen babylent efteråt. Som avslut på min egna lilla hårbehandling (efter teedrickande med Malin och Peiling) flätade jag håret innan bädden! ett mycket bra tips när det kommer till att (försöka) hålla håret o-slitet!
Igår var jag så trött så det blev en alldeles vanlig. Annars brukar jag göra en inbakad med hela håret! Hoppas ni får en fin dag nu! Puss!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-03 08:34:17

Åh ditt hår är sååå himla fiiiiint! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela