Helena

Våga lev din dröm

föreläsningar

Publicerad 2013-05-20 22:46:00 i Vardagsbabbel,

Idag har vi varit ute i Vallentuna och föreläst i en klass på gymnasiet. Grymt roligt!! Sen hängde jag och Kose runt i stan i supersolen, köpte en mycket trevlig vårkavaj på myrorna för 55kr. Eftermiddagen avslutades fint med kaffe på barista med Maria Parfält! Så trevligt! Prata om aallt mellan himmel och jord. Kom hem till våran traditionella måndagsmiddag (slängde dock in min tvätt emellan, tvättarmåndaaaag) och är nu liiiite för mätt efter dubbel-efterätt med kladdkaka och äppelpaj! 
Nu laddar jag inför imorgon och Danderydsgymnasium. Sen ska jag och Jakob bege oss mot Uppsala så det lär bli en riktigt bra dag imorgon också! Upp riktigt tidigt ska jag dock, och packa ska jag hinna med då också, men det löser sig! Ha de fint! 
  
Två trevliga väldigt slumpis valda bilder. Den ena för att det var när jag senast befann mig i Uppsala, på valborg, och just på denna bild med Simon Mellin. Den andra från när jag barn- och hundvaktade i lördags. Ja, med det säger jag tack och godnatt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela