Helena

Våga lev din dröm

glad - kexchoklad

Publicerad 2013-05-23 22:54:56 i Vardagsbabbel,

Haft det bra. Föreläsningen på danderyd gick bra. Kul att inspirera, kan man jobba med det? Haha. Efter det har jag suttit och förberett inspiration för 6 och 7 årngar imorgon. Blir lite annan typ av berättande men ändå samma innebörd. Blir himla roligt att träffa alla barnen och gamla kollegorna! Har varit ute och sprungit (på tiden) och lagat pastarullar med spenat och fetaost i ugn! Riktigt smarrigt. Tittat på en helt underbar musikal av Körsbär i kyrkan också. Så duktiga. Jag och Emelie satt där och blev berörda (jag får rysningar över både armar och ben och Emelie gråter för fulla muggar, haha!) Riktigt bra var det. Taggar för Banérporten imorgon och sen rep inför våran stora föreställning. Hela kvällen och natten ska vi repa. BOKA IN SÖNDAG KL 16!!!
Nu ska jag sova men delar med mig av en fin bild från en bra dag i mitt liv. Gonatt.
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-23 23:22:08

Haha ;)

:') <---- Emelie som gråter!

,,
> :) < <---- Helena med gåshud!
''

:D <---- Emelie som skrattar nu!

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-23 23:23:48

Hoppsan fel!!

HAHAHAHAHAHAHA xD

Något ska man ju roa sig med ;) Gåshud va svårt! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela