Helena

Våga lev din dröm

gloriat

Publicerad 2013-05-30 12:13:21 i Vardagsbabbel,

Åh, hittade precis fler fina bilder som Emelies syster fotat! Tjoho, alltid lika kul att ha minnen! Måste bli bättre på att börja fotografera igen, har inte knäppt en enda bild sedan jag kom hem i april! Vi pratade om det på förmiddagsfikat idag, att man borde ta bilder vid alla härliga tillfällen, en eller två bara, och sen göra ett album av alla bilderna. Ett riktigt album alltså, skriva ut bilder och klistra in, så man kan bläddra runt och komma ihåg alla sina fina ögonblick i livet. Lite som en dagbok. Kanske ett sommarlovsprojekt?!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-31 20:18:56

Låter som en alldeles strålande idé! :D

Jag har tänkt några gånger att jag ska göra fotoalbum och även framkalla lite mysiga bilder för att rama in och sätta på väggen, måste ta tag i det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela