Helena

Våga lev din dröm

kristihim

Publicerad 2013-05-12 23:22:00 i Vardagsbabbel,

Åh vilken underbar helg jag har bakom mig. Utö med Toppesin, familjen, Jakob, Giggi&Råli. Kanonfint väder har vi haft och jag är rudolf med det gör mig ingenting!
 
Vi har haft världens träningsläger med släpande av skräp (sopbåten kommer 2ggr/år, det gäller att ligga i) och släpande av plankor och stockar. Cykelutflykt med Toppe till norra Utö där jag knappt varit och fleeera fiskestunder. Fyra gäddor tror jag de fick upp totalt, jag låg mest med en filt och solade, höhö. Bastu har vi badat, vegetariskt har vi grillat och imorse tog jag och min syssling Agnes en promenad på två timmar ute på skjutfältet. Härliga frukostar i solen och båtutflykt, efter putsning och vaxning och sjösättning!
 
Mycket fix och ren luft blandat med slapp. Känner mig mosig av all vind och trött i kroppen men väldigt glad. Avslutade nyss helgen på Broströms baksida i våran egen kungsträdgård med Ben&Jerrys (fairtrade)  och min fina pojke. Nu ska jag sova! Gonatt!
Har lite nice ny musik att lyssna på också, tipsar imorgon! stay tuuuned, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela