Helena

Våga lev din dröm

långmorgon

Publicerad 2013-05-15 08:15:45 i Mat,



Som ni redan vet är jag en morgon och en frukost människa! Det är så mysigt att pyssla ihop och få en bra start på dagen! Har sovmorgon, måste dock plugga, men då kan man passa på att lyxa till det!

Idag äter jag ekologisk a-fil (massa bra bakterier) med müsli, kanel (ekologiska båda två) och Fairtrade banan. Mormors hembakta bröd med mjukost och paprika. Dricker ekologisk apelsinjuice och rooibos tee som är FairTrade. Har du inte testat rooibos så gör det, rött, kryddig sydafrikanskt tee, gott att byta från de mer söta teesorterna ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela