Helena

Våga lev din dröm

lilla my säger tack och gonatt

Publicerad 2013-05-28 23:17:00 i Vardagsbabbel,


Mysartröjan är på och jag befinner mig i Sollentuna. Efter nedskrivande och strukturerande av tankar och diskussion med kloka papi så känns det, kanske lite klarare, men framför allt bättre. Det var en kanon konsert på Rudbeck, verkligen bra presterat (som alltid, måste tilläggas)! Imorgon är det utvärdering på skolan, kursen går mot sitt slut, till helgen far vi alla till olika länder och städer! Konstigt. Känner mig klar med utbildningen, men människorna, mina fina klassisar, kommer verkligen sakna dom. Det är ju inte heller så att vi alltid öndå kommer ha Lidingö gemensamt, utan det är verkligen hela världens utspridning som gäller! Imorgon blir det troligtvis Oscar Linnros och våffelmys. Det ser jag fram emot! Något annat jag trixat med ikväll som jag ser fram emot är en grease-utklädning. Vi är ett helt gäng från kören som ska till skiva på torsdag, och vi kommer som värsta griiisteamet. Blir kul de! Nej nu ska jag sova. Tack för allt pepp vill jag också säga. Jag är så tacksam. GONATT

Kommentarer

Postat av: Elisabet

Publicerad 2013-05-29 18:17:45

Det ska bli spännande att se var du hamnar. Om du vill prata vid tillfälle vet du var du hittar mig! Kram...

Svar: Ja, försöker se det som så också. Tack, det är skönt att veta.
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela