Helena

Våga lev din dröm

sjunga in våren

Publicerad 2013-05-04 17:44:52 i Musik,

Det är vad vi har gjort idag. Både ute på Norrtullsgatan och i hallen i Norrmalmskyrkan! Det är en årlig loppis på Norrtullsgatan, Mimer Flea Market idag, och vår kyrka deltar glatt. Så två konserter har kören haft och dessutom fika och klädmarknad. Här är bild på glada brodern med en twister (sommaren är påväääg) och fina Maria!
 
Juuuste, missade ni dessa fina tillfälle att höra bra musik så sätter vi upp våran föreställning den 26e maj!! Det är ett måste, kommer bli så grymt bra! Ska börja repa dans i veckan, och kommer troligtvis att vara ett filmteam på plats! yeyeye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela