Helena

Våga lev din dröm

sköna maj

Publicerad 2013-05-02 16:53:10 i Vardagsbabbel,

Nu är våren infirad, riktigt ordentligt. Har haft härliga dagar i Uppsala. Härligt häng lite här och var, start kl 8 på morgonen med champangefrukost följt av parkhäng under dagen, träffade mycket folk från lite varstans så det var kul! Festligheterna höll på ändå in på sena timmen så 1a maj blev en riktig slappare. Jag Moa och Maria satt i solskenet på balkongen i, ja, säkert fem timmar och åt frukost. MP kom över på filmkväll och vi åt en dundermiddag. Åkte tillbaka till Lidingö imorse och har haft en heldag utomhus med olika övningar vilket var väldigt uppskattat. Nu sitter jag rosig om kinderna av all frisk luft och slösurfar runt. Ikväll har jag tvätttid och träna vill jag hemskt gärna göra! Ha de fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela