Helena

Våga lev din dröm

solig torsdag

Publicerad 2013-05-16 21:52:47 i Vardagsbabbel,

Har haft en riktigt bra dag och känner mig glad. Vädret har varit på topp och startade ju med en dunderfrukost. Under förmidadgen planerade vi inför våra föreläsningar nästa vecka. Känns riktigt roligt! Vid lunch var vi på debatt om klimatfinansieringen vilket var väldigt intressant. Sen hängde vi lite i kungsan och kring slottet i solen och sen prommenerade jag och mitt ThailandTeam till Odenplan och Norrmalmskyrkan för att ha planeringsmöte inför Gudstjänsten på söndag. Om ni har möjlighet så borde ni infinna er i Norrmalmskyrkan nu på söndag kl 16, blir en riktigt bra gudstjänst. Dansare, solist, vi som berättar om Thailand, bilder och sång, hej och hå varmt välkomna. Kom hem här sen och var ute och powerwalkade med Malin längs med vattnet här på lidingö, lagade spännande middag och nu har jag slapparkväll med min rosa onepiece och ska sova inom en mycket kort framtid. Skönt! (Idag ska jag inte heller glömma att täcka för mitt fönster, är helt omöjligt att sova på morgonen för solen kommer in vid fyra, haha!)
 
Är så glad att våren är här och att jag är i Sverige igen. Även om jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mitt liv för tillfället så löser det sig nog, brukar ju göra det i alla fall. Njuta av det, livet alltså, försöker jag iaf att inte glömma bort! Sov gott alla. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela