Helena

Våga lev din dröm

söndag

Publicerad 2013-05-05 08:33:39 i Vardagsbabbel,

Sitter och myser i min säng i Sollentuna. Övervägde att gå ut och gå i det fina vädret, men nu kände jag för att bara sitta här, så det har jag gjort!
Planerna för denna soliga dag är att jag nu ska fixa frukost för at sedan åka till kyrkan. Efter gudstjänsten (jag har kyrkgrupp, så ska hjälpa till med lite fix och fika) ska jag och mami åka och hälsa på mormor och morfar! Äntligen!! Har inte hunnit träffa dem efter att jag kom hem. Det ska bli så mysigt. Hoppas ni får en fin söndag nu vänner. Njut av våren! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela