Helena

Våga lev din dröm

en bättre sjuk söndag

Publicerad 2013-11-03 19:52:00 i Vardagsbabbel,

Idag har jag vaknat upp hos toppe och lyxfrukostat, sjungit med Johan, pluggat, sjungit ännu mer på 16-gudstjänst och nu plugg igen innan middag. Halsen och näsan är som de är, men jag känner mig glad ändå. Har laddat ner all litteraur för den nya kursen som börjar nu, Peace and Security, och det är säkert 500 sidor allt som allt, (nej mer,) så det blir mycket läsande de närmaste veckorna!
 
Igår var vi hos mormor och morfar och firade allhelgona, det är så fint med alla ljusen i mörkret. De bor ju på landet så vid kyrkogården hör man korna i ladugårn intill och ser alla stjärnor extra klart. En bra eftemiddag hade vi.
 
Veckans plano är att försöka bli frisk, hänga med i läsning och så ska vi börja sjunga julsånger på kören, yipiii. Håller på och fixar boende tills nästa termin också, på torsdag ska jag spana in ett rum som jag håller tummarna för! Hoppas ni får en fin söndagkväll. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela