Helena

Våga lev din dröm

muuuusik som svänger

Publicerad 2013-11-09 16:12:00 i Musik, Vardagsbabbel,

Det finns för mycket bra musik för att inte dansa. Ojoj, man kan ju inte sitta still. 
Nu är jag i sollentuna igen, mormor och morfar kommer hit imorgon så tänkte åka hem och hjälpa till med mat och städning men visade sig att det bara är oskar som är hemma ikväll, vi får se vad som hamnar på agendan. Har endel (väldigt många) sidor att läsa och timmar sömn att ta igen så att göra finns ju alltid. Har börjat sticka också, hihi, för att vi hade syjunta med U-pad som är våran studentförenting. Hantverk tee och kakor - väldigt bra initiativ, tog hur som helst upp en gammal halsduk som jag började på kanske i mellanstadiet! Det kommer jag säkerligen också göra ikväll! Planera för att släkten kommer hit nästa helg ska jag också göra och kanske baka en kaka till farsdag imorgon. Ha en bra lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela