Helena

Våga lev din dröm

hej!

Publicerad 2013-10-16 11:48:00 i Vardagsbabbel,

Hej hopp i höstvädret!
Sitter och ska börja skriva för dagen på min Conflict Analysis. En hemtenta som ska vara klar den 25e. Jag skriver om konflikten mellan Karenerna och Burma, kul eftersom att jag hängde med karener i Thailand förra vintern men det är tungt att komma igång, hejaheja!

Inte min bild, men såg ut såhär imorse, Uppsala är bra fint! 
Började denna dag med att vakna upp hos toppelito, myyse. Sen gick jag ut och prommenerade innan frukost, så otroligt fint och skönt när jag nu resten av dagen ska sitta inne. La i en tvätt, åt frulle, fixade matlåda, kokade kaffe (tog med frukt) hängde tvätt och cyklade hit till biblioteket. Och ja, nu sitter jag här och ska bara komma igång. Det är en frivillig amnesty föreläsning kl 13.15-15 som vore superspännande men vet inte om jag hinner.. Hm, vi får se hur det är med plugg-flowet, ha en fin dag alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela