Helena

Våga lev din dröm

zumbatisdag dagisonsdag

Publicerad 2013-10-23 09:03:25 i Träning, Vardagsbabbel,

Moa i sommras på paradis Utö ♥
Hej vänner! Igår köttade jag heladagen på dagis, som vi så fint kallar vårat dag hammarskölds bibliotek. Satt från nio till fem och sen cyklade jag iväg till ett zumbapass som en kompis håller i så fick slinka med gratis! Ashärligt att få dansa loss och släppa pluggtankar och datoraxlar. (Jag får alltid ont i axlarna/skuldrorna när jag sitter för länge vid en dator, kan inte vara naturlig ställning!) 
Nu är kl 9.00 och jag ska börja dagens köttarpass på dagis igen! Ser fram emot kafferast och lunchrast, haha! Nej men arbetet kommer också framåt och det är faktiskt roligt att skriva nu. Sitter med Evelina också så då blir det roligare. Ha en fin onsdag nu, bestämmer under dagen, beroende på hur det går med flowet om jag åker till sthlm och kören eller inte. HEEEJJJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela