Helena

Våga lev din dröm

en slaskarsöndag med sol i hela kroppen

Publicerad 2014-02-03 00:21:03 i Vardagsbabbel,

Söndagen började med en resa i bil från Uppsala till Norrmalmskyrkan. Firade min vän Emil igår (lör) så blev inte överdrivet med sömn. I kyrkan var det sjungande och fika fixande som var på agendan och sen begav jag mig tillbaka med tåg. Hela eftermiddagen blev ett upppackande av alla saker jag tog hit i lördags och nu är det riktigt mysigt här, ska fota och visa någongång när jag inte är lika trött!
Vid sjutiden var jag bjuden över till Toppe och Niklas, de hade lagat tre sorters lyxargrytor! Vi var ett litet gäng som åt och hade det bra fram tills jag kände att sömnen kallade mig hemmåt, hehe! Nu sitter jag iaf här i bädden. Handlade lite frukostvaror på ICA Folkes som ligger 30sek ifrån mitt hus, de har stängningstiden 23.31 (därmed blir de butiken i Uppsala som har öppet längst, ICA Väst har öppet till 23.30) men är nog också Uppsalar dyraste ICA. Nej nog babblat om ditten och datten. Tack och Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela