Helena

Våga lev din dröm

.. och så lite afro på det

Publicerad 2014-02-06 13:39:00 i Träning,

Efter dancehall-klassen i måndags så köpte jag träningskort på campus, så nu tar jag verkligen tag i detta träningslöfte på 2-3ggr/vecka. Har känts att konditionen försämrats och att jag blivit helt stel av allt stillasittande. Axlarna är som knutar pga all datoranvändning och läsning. Nu ska smidigheten tillbaka igen! Igår var jag därför på afro-pass som dom hade på campus. Woopa, det var roligt (och sjukt jobbigt) meeen, alla älskar afrodans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela