Helena

Våga lev din dröm

vid frukostbordet

Publicerad 2014-02-04 10:02:00 i Vardagsbabbel,

 
Åh! För första gången på en vecka, sen jag kom hem ifrån thailand, har ja sovit mer än fem-sex timmar! Underbart att få vakna upp lite utvilad! Detta är vad jag tittade på vid frukostbordet, nu är det dags att börja säta sig in i politiken. Vilken svår fråga, klart jag tycker att alla ska ha tak över huvudet, det borde vara en rätt för alla, inte bara "svenskar" eller "EU-medborgare". För MÄNNISKOR! Men självklart måste man gå till grunden med problemet för att lösa frågan långsiktigt, men sverige kanske kan visa på frågans betydelse om vi själva tar tag i det och inte bara skjuter bort ansvaret på andra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela