Helena

Våga lev din dröm

med en sång och em smoothie

Publicerad 2014-01-29 22:27:00 i Mat, Vardagsbabbel,

Hemkommen, glad och trött. Sverige är verkligen en stressbubbla där man går i 110 hela tiden, även om man har en hemmadag så är det massor av saker som ska göras. I Thailand så börjar man dagen med att tända en eld värma fingrarna och prata om livet, ditten och datten. Inte vet man vad man ska göra denna dag och man tar det mer ro. Nu har jag varit och sjungit i norrmalm, gjort en hallon smoothie/glass och orkar inte plugga mer denna dag. Imorgon flyttar jag till min tripplet i uppsala och det ser jag mycket fram emot!!
Det här var någongång i höstas, men smoothien jag gjorde nu var liknande, fast mer röd. Gjorde p åhallon, röda vinbär, en banan och lite vanilj youghurt. Alla bären var frysta så det blev som en glass nästan i konsistensen. Yummie. Nu slocknar jag. Tack och hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela